sobota, 15 marca 2014

Wiosna, cieplejszy wieje wiatr...

ćwiczenia w parku


ćwiczenia w parku

Piękne słońce za oknem aż prosi nas o to, żeby z ćwiczeń w domu czy na  sali przenieść się na dwór. To jest największy minus mojej siłowni - na salę z ciężarami nie wpada rano słońce i dlatego coraz częściej przenoszę się do strefy crossfitowej. Nawet jeżeli nie przepadasz za bieganiem czy jazdą na rowerze jest jeszcze mnóstwo innych możliwości. Ograniczeniem jest wyłącznie Twoja wyobraźnia. W większości polskich miast powstają siłownie outdoorowe, które w najbliższym czasie zamierzam przetestować. Dzisiaj jednak pragnę zaprezentować delikatną podpowiedź co możesz zrobić podczas spaceru w parku:) Poniższe ćwiczenia to jedynie kropla w morzu możliwości jakie daje nam aktywność na świeżym powietrzu i ławka w parku.
ścieżki rowerowe

ćwiczenia w parku

Triceps w podporze na ławce

rozciąganie w parku

Triceps w podporze, uginanie rąk, rozciąganie

ćwiczenia w parku

Wykrok z nogą na krześle

ćwiczenie w parku

Wejścia na ławkę lub przeskoki z jedną nogą na ławce

trening w parku

Stanie na głowie - nie polecam nikomu kto nie opanował tego ćwiczenia w 100% (np. sobie)

trening w parku

Pompeczki:)

brzuszki w parku

Brzuszki i kolejny wymysł mojego modela, polecam wykonywać scyzoryki siedząc na ławce a nie na oparciu.

3 komentarze:

  1. Czyli okazja do ćwiczeń jest zawsze! :) I wszędzie. U mnie dzisiaj hula taki wiatr, że pewnie z ławki by mnie zwiało.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w mieście niedawno wybudowali fajną siłownie na świeżym powietrzu więc już nie mogę się doczekać aż z niej skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w mieście jest już kilka siłowni na świeżym powietrzu i korzystam z nich prawie równie często co z takiej "zabudowanej". Swoją drogą fajne widoczki :)

    OdpowiedzUsuń