poniedziałek, 14 października 2013

Aktywna jesień

Jesień nie jest porą roku za którą szczególnie przepadam. Powoli robi się coraz zimniej, wyjście z domu zajmuje już coraz więcej czasu a słońce zdecydowanie zbyt często chowa się za chmurami. Ostatni weekend przekonał mnie jednak, że nawet w październiku może być pięknie. Kolorowe drzewa, ciepłe promienie słoneczne muskające moją twarz i możliwość uprawiania aktywności na świeżym powietrzu sprawiły, że oficjalnie daję jesieni szansę:)
Pomysłów na takie ciepłe dni jest wiele i przez chwilę miałam problem z wyborem rodzaju treningu na sobotę i niedzielę. Ostatecznie zdecydowałam się na formy, których najbardziej brakuje mi kiedy temperatura gwałtowanie spada: rower i rolki.


Zdjęcia zostały zrobione w Będzinie, na promowanym w ostatnim czasie wzgórzu zamkowym, każdego kto mieszka w pobliżu zachęcam do odwiedzin tego miejsca.
Jestem początkującym rolkarzem, kilka miesięcy temu wydawało mi się, że świetnie sobie radzę co zaowocowało zjazdem z ogromnej góry z przerażającą prędkością. Dziś mam już nieco więcej pokory, jeżdżę w ochraniaczach i po płaskim terenie.
Rower bez wątpienia sprawia mi największą przyjemność, zimą wybieram jednak wersję stacjonarną, gdyż jestem okropnym zmarzluchem :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz