niedziela, 27 lipca 2014

Sok jednodniowy

sok buraczkowo jabłkowy
Prawie dwa tygodnie temu zastanawiając się w sklepie co by tu zjeść na drugie śniadanie moim oczom ukazał się sok jednodniowy Marwit o smaku buraczkowo-jabłkowym. Muszę przyznać, że takiego połączenia jeszcze nie próbowałam, ale do odważnych świat należy. Schłodziłam go w lodówce i po kilku godzinach spróbowałam - okazał się być wyśmienity. Następnego dnia nie mogłam się opanować i również kupiłam soczek buraczkowo-jabłkowy. Skład idealny - samo zdrowie, jest jednak jedno "ale"... Cena: 3 zł.
sok domowy
Ten właśnie powód sprawił, że mimo mojego ekspresowego podejścia do gotowania postanowiłam wykonać własny soczek.

Co było mi potrzebne? Wyłącznie buraki i jabłka.
Wszystko wrzuciłam do sokowirówki, a moim oczom ukazał się naturalny sok. Tym razem wyszedł nieco bardziej jabłkowy, ale nie poddam się i będę kombinowała z proporcjami.
A jakie są wasze ulubione połączenia smakowe?


sok warzywny

6 komentarzy:

  1. No fajne połączenie. Też bym się nigdy nie spodziewała, że można połączyć jabłko i buraka, a tu wychodzi niesamowity. Moim zdaniem proporcje to już indywidualna sprawa każdego, bo jeden lubi bardziej buraka, inny jabłko. Jeśli rozchodzi się o połączenia to spróbuj pomidora z ogórkiem. Mi smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. moje ulubione - burak jabłko oraz marchew, jabłko i pomarańcza!!!!
    pychaaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. proponuje dodac kilka kropel soku z cytryny do soczku - pycha, a jaki zdrowy!

    OdpowiedzUsuń