wtorek, 18 listopada 2014

Ćwiczenia przed telewizorem

Na wstępnie chciałabym Was najmocniej przeprosić za moją długą nieobecność, nie wynikała ona z braku pomysłu czy chęci, ale z braku czasu - pracy i życie osobiste sprawiły, że czasu wolnego miałam jak na lekarstwo. Mam nadzieję, że teraz sytuacja nieco się poprawi, ale pewna ważna sprawa nadal spędza mi sen z powiek. W czasie kiedy mnie nie było pogoda dopisywała, a Wy (taką mam nadzieję) korzystałyście z uroków pięknej i wyjątkowo ciepłej jesieni. Wpadające przez okno promienie słońca wielokrotnie zachęcały do treningu na dworze. Niestety nadchodzące prognozy są mniej optymistyczne, a meteorolodzy niemal z każdej strony próbują przekonać nas, że zima nadchodzi wielkimi krokami.
Na siłowni obserwujemy tendencję wzrostową, jak każdego roku o tej porze tłumy ćwiczących wylewają siódme poty. Za miesiąc mamy bowiem święta - czas, kiedy wypada pokazać się z najlepszej strony, a kreacja sylwestrowa wymaga jeszcze poprawienia sylwetki tu i ówdzie.
Moja dzisiejsza propozycja skierowana jest to tych, dla których padający deszcz i niska temperatura są wymówką niemal nie do przeskoczenia.
W powyższym zdaniu pojawiły się dwa ważne słowa: "wymówka" i "niemal". Ich pojawienie się nie jest przypadkowe, gdyż komunikują one określony sposób myślenia, a także wskazują, że nawet największego lenia - czy jak wolisz przeszkodę - można pokonać.
Prezentowane poniżej ćwiczenia nie wymagają specjalistycznego sprzętu, a nawet dużej przestrzeni. Możesz wykonać je niemal wszędzie: w domu, w hotelu, na siłowni. Nawet kiedy oglądasz telewizor czy przeglądasz newsy w Internecie możesz wykonać kilka powtórzeń na każdą ze stron. Nie daj się jesiennej chandrze i sama wprowadź się w dobry nastrój.

ćwiczenia na nogi



W leżeniu na boku unoś jedną nogę wyprostowaną, w wersji łatwiejszej wyciągnij palce, w wersji trudniejszej ułóż stopę flex. Możesz unosić nogę tylko na wysokość biodra lub zwiększyć zakres jej ruchu.

ćwiczenia na nogi

W pozycji na boku przenoś nogę do przodu (palce wyciągnięte) i do tyłu (stopa flex). Staraj się aby Twój tułów został w tej samej pozycji.

ćwiczenia na nogi


W leżeniu na boku przenieś jedną nogę do przodu, a następnie unoś nogę wyprostowaną. 


ćwiczenia na nogi


Wykroki z wykopem. Pilnuj aby Twoje kolano nie wychodziło poza linię palców.

ćwiczenia na nog

Przysiad z wykopem. Możesz unosić nogi naprzemiennie lub wykonać 15 powtórzeń na każdą ze stron oddzielnie.

Powyższe ćwiczenia możesz wykonywać jedno po drugim (po 15 powtórzeń) a następnie powtórzyć całość 2 razy lub ćwiczyć je seriami: 1 ćwiczenie 3x 15 powtórzeń na każdą stronę , 2 ćwiczenie 3x15 powtórzeń na każdą stronę itd. 


59 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mi też się właśnie bardzo spodobały ;)

      Usuń
  2. ciekawa propozycja przed telewizor jak znalazł:D

    OdpowiedzUsuń
  3. no to dziś ćwiczę ;)
    Uwielbiam Twojego bloga ! :)
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam więc będzie mi miło jeśli mnie odwiedzisz i może nawet ze mną zostaniesz :) Zapraszam http://fochzprzytupem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda chwila jest dobra na ćwiczenia :D
    Zapraszam do bezpłatnej promocji bloga na mojej platformie (rejestracja zajmuje chwilę)
    http://www.top-blogs.eu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ćwiczenia w domu są spoko, jednak ja zachęcam do wyjścia np. na rower. Zaprosiłbym was na mojego bloga https://siodelko.wordpress.com/, ale lepiej będzie jak ten czas poświęcicie na jakąkolwiek aktywność fizyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak rower to wspaniała sprawa, ale jak dla mnie jest on tylko uzupełnieniem ćwiczeń i pełni bardziej funkcję relaksacyjną, a ćwiczenia staram się dobierać podobnie jak Karolina.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu będę mogła oglądać telewizję bez poczucia winy związanego z "nieróbstwem" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie cierpię ćwiczyć w domu..

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądam telewizji więc nie mogę ćwiczyć;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetną sprawą jest kinect, idzie spalić tyle kalorii, a do tego tyle zabawy xD Oczywiście jako dodatek, a nie zastąpienie normalnych ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń
  11. Potwierdzam! Super ćwiczenie do oglądania tv - nic nie tracisz, tylko zyskujesz, bo zamiast jeść w tym czasie popcorn albo orzeszki wyrabiasz sobie piękne nogi, talię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że pokazujesz zdjęcia jak wykonać te ćwiczenia :) A co do konkretnego ćwiczenia - sama wykonywałam je oglądając TV. Podobnie można robić ćwicząc na orbitreku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ćwiczenia! Na pewno wypróbuję je podczas oglądania tv :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawie wszystkie te ćwiczenia wykonuje. Raz przed TV, raz słuchając muzyki.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tak zawsze oglądam tv :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł. Jako że ostatnio jestem uzależniona od serialu House of Cards i oglądam po kilka odcinków na raz, to takie ćwiczenia bardzo mi się przydadzą :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł na wpis. Chętnie wykorzystam twoje ćwiczenia. Ja jestem bardzo aktywną osobą i nie wyobrażam sobie dnia bez porcji ruchu. W ogóle nie wyobrażam sobie siebie bez zdrowego trybu życia jaki od dawna prowadzę. Nawet stosuję medycynę naturalną. Ostatnio byłam na targach zdrowia i znalazłam tam stoisko z orgonitami a że ostatnio miałam trochę problemów z snem i bólami głowy postanowiłam je wypróbować. Kupiłam je i postawiłam je sypialni. Jestem zaskoczona ich szybkim działaniem, bo już pierwszej nocy lepiej mi się spało i nawet nie mam już bólów głowy. Jeśli jest ktoś zainteresowany orgonitami i tym jakie mają działanie to zapraszam do odwiedzenia strony http://www.magicstones.co. Mają dużo pięknych orgonitów. Pozdrawiam. Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne te ćwiczenia - przyjemne z pożytecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, bardzo przydatny wpis :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wypróbowane! Potwierdzam - skuteczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne te ćwiczenia! Uwielbiam łączenie przyjemnego z pozytecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne ćwiczenia! Zamiast siedzieć bezproduktywnie przed telewizorem można działać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny wpis! Właśnie takich ćwiczeń szukałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna sprawa, bardzo przydatne informacje :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja od dłuższego czasu ćwiczę w domu przed telewizorem :) ale chętnie skorzystam z Pani porad i ćwiczeń .

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe ćwiczenia, na pewno niektóre z nich wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wydają się być super te ćwiczenia :D Chyba sobie też z nich skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podobają :D Też je wypróbuję.

      Usuń
  28. Ciekawe, aż sprawdzę czy są skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobry sposób na relaks i ruch jednocześnie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi też się one podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyjemne z pożytecznym :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie sposoby to ja rozumiem!

    OdpowiedzUsuń
  33. też tak robię, ćwiczę i oglądam coś w tv, kompletnie mnie to nie wyrzuca z rytmu i nie przeszkadza:)

    OdpowiedzUsuń
  34. One są naprawdę warte uwagi ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Szukałam właśnie takich ćwiczeń :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy blog i ciekawe ćwiczenia zarazem, zatem kończymy z leżeniem i do pracy nad własnym ciałem!

    OdpowiedzUsuń
  37. Brawo za chęci i motywacje :) Zdjęcia na pewno zmotywują inne osoby do ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń
  38. Okazuje się że, nawet przed telewizorem można ćwiczyć :) I nawet nie trzeba wstawać z kanapy.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja uwielbiam ćwiczyć przed TV :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny wpis. Bardzo lubię tego typu blogi. Są dla mnie wielką inspiracją. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Super porady, bardzo się przydadzą. W każdej chwili można zrobić coś dla zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne porady, fajnie że każdy może przed telewizorem wykonywać takie ćwiczenia. Lubię blogi tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajne porady, najważniejsze to wytrwać pierwsze chwile z ćwiczeniami.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ćwiczyć można wszędzie, nawet przed tv. Jednak haczykiem jest tutaj to że nie zawsze mamy do tego motywację.

    OdpowiedzUsuń
  45. Od dzisiaj ćwiczę. Bardzo fajnie ułożone ćwiczenia nie nudzą się. Super

    OdpowiedzUsuń
  46. Takie wpisy są bardzo motywujące. Uwielbiam czytac tego typu artykuły. Super

    OdpowiedzUsuń
  47. Teraz i oglądanie telewizji jest pożyteczne, pod warunkiem że ćwiczymy :) Super połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ćwiczenia nie wyglądają na wyczerpujące, i o to chodzi :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń