poniedziałek, 9 czerwca 2014

Penne z bazyliowym pesto


pełnoziarnisty makaron
Źródło
Ubiegły tydzień był jednym z takich tygodni, kiedy wpadałam do domu tylko po to żeby przepakować torbę sportową, przespać się i zabrać jakieś jedzenie, do tego jeszcze służbowy wyjazd. Specjalnie użyłam słowa zabrać ponieważ "przygotowanie" czy "gotowanie" to w tym wypadku słowa zdecydowanie zbyt wygórowane. Tak jak już wspominała tutaj , brak czasu nie jest dla mnie powodem do tego aby przestać jeść zdrowo. W tym tygodniu królowały w moim menu potrawy ekstremalnie szybkie: omlet, ryż, warzywa, ale zdecydowanie pierwsza nagroda pod względem smaku przypadła penne z bazyliowym pesto.


Czas przygotowania: 1 minuta - nie liczę gotowania makaronu ponieważ to robi się samo, a ja w tym czasie prasuję czy zmywam makijaż.
Składniki: pełnoziarnisty makaron
                 bazyliowe pesto - moje było kupione w Lidlu

Wykonanie: odcedzony makaron mieszasz z pesto - koniec:)
Smak: cudowny!


Druga potrawa była inspiracją po wizycie w tajskiej restauracji - podano nam ryż z jajkiem i warzywami, który okazał się być ciekawym połączeniem. Z braku czasu nie mogłam w tym tygodniu w 100% odtworzyć tego przepisu, ale stworzyłam ryż z jajecznicą:)


pomysł na obiad


Czas przygotowania: 3/4 minuty
Składniki: Ugotowany brązowy ryż, 2 jajka, pesto bazyliowe
Przygotowanie: Zrobiłam mocno ściętą jajecznicę z dwóch jajek, wymieszałam ją z ryżem i dodałam resztkę pesto. Danie wygląda jak ryż z kurczakiem, ale jego smak jest naprawdę dobry :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz